Toivottavasti kaikilla oli mukava juhannus...täällä kaikki mallillaan. Grillailua, ihmisiä, kesäkukkia, ötököitä, yömyöhään valvomista ja lomaa!

Jotta ei nyt ihan överiksi menisi tämä lomariemastelu niin uutisena kerrottakoon: olen hävinnyt poliittishumanistisen taistelun taloudessani ankaran vyörytyksen, painostuksen, manipuloinnin ja likaisen pelin jälkeen 6-1.

Meille tulee koira. Alfauroksen metsästyskoira (karhukoira), jolla on parempi sukupuu kuin minulla, jota kaikki (paitsi minä) on PYHÄSTI luvannut hoitaa ja huolehtia (niin ettei minun tarvitse stressata !!!) ja joka ULKOKOIRA-puheista HUOLIMATTA kuulemma asustelee alkuajat sisällä (en tiedä sitten kuka ne perintömatot rullailee, kuset siivoaa jne.)

Niin tulipa sitten mieleen, että haluaisiko joku ilmaisen kokin, siivoojan ja  hyvän työihmisen loppukesäksi: voisin harkita evakoitumista tästä huushollista, ainakin hetkeksi...Eniten jurppii, kun kaikki ympärilläni olevat ihmiset hymähtelevät minun: "anna sille mikä nimi vaan, minä sanon sitä koiraksi" puuskahduksilleni ja sanovat ettei aikakaan kun jo lepyn sille. Mymmpphhh. Tuskin. Eihän Mersun kuskikaan tykästy Lada-ajeluun vaikka kuinka paljon pöönäilisi, niin millä logiikalla kissa-ihmisestä tulee KOIRA sellainen???

No, koirasta huolimatta ensi viikolla käydään lomareissulla: Kolmården on määränpää loppuviimeiseksi ja sitä ennen aion hävyttömän onnessani nauttia viimeisistä KOIRAVAPAISTA PÄIVISTÄ!

1245592840_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tässä kukkakimppu kaikille kissa-ihmisille.

1245592921_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Ja näillä syreenin kukilla terveiset urhealle ystävälleni, jolla elämä juuri nyt koettelee monella tavalla. Sekä niille blogini lukijoille, joilla on murhetta juuri nyt. Syreenin tuoksuiset, lohduttavat kesäterveiseni täältä ruudun toiselta puolelta.