Terveisiä Lahdesta! Hirveesti onnellisia kepulaisia oli liikeellä, no, jonninverran varman pettyneitäkin, mutta allekirjoittanut kuului ehdottamasti niihin onnellisiin. Toisin kuin konkariehdokkaat yrittivät kaupata että ihmiset olisivat kokoukseen tullessaan tai kepulaisina hämillään, tai apeita, tai surullisia tai häpeissään, ei ole koskaan osunut minuun. Raivoissani, kiukuissani, tuohduksissani tai jotain siihen suuntaan kyllä, mutta en IKINÄ ole hävennyt tätä minulle niin tärkeää ja rakasta kansanliikettä. En ikinä. 

Ja nyt on sitten vielä helppo hengittää. Oikea dreamteam on koossa ja olen todella onnellinen kaikkien niiden upeiden ihmisten puolesta puoleen johdossa. Toivotan onnea ja menestystä tuleviin päiviin Annikalle, Tuomolle, Timolle, toiselle Timolle ja Marille. Olen todella ylpeä teistä!

Mutta pakko sanoa. Kyllä sitä Mattia varmaankin vähän tulee ikävä, silleen hyvällä tavalla. Sanotaan nyt sitten tässä kun ei osuttu nokikkain kokouksessa: Kiitos Matti hyvästä työstä. Olen Paula Lehtomäen kanssa samaa mieltä; olet puolueen mies, ollut aina. Kiitos näistä vuosista!

Nyt nukkumaan. Suomenmaassa oli juttu jokin aika sitten, että olen liekeissä menossa esivaaliin...voin kertoa: melkoinen roihu on nyt päällä...en olisi ikinä uskonut että keski-ikäinen kepulainen mies pystyy noin rohkeaan muutokseen. Tämä läksy oli mukava oppia :D

Hauskaa, ihanaa, aurinkoista alkavaa viikkoa kaikille siellä ruudun toisella puolella. Nyt tuli pläjäys politiikkaa, mutta kun oon vaan niin onnellinen.

t. onnellinen kepulainen -ja ylpeä siitä

ps. paikanpäällä ooli myös 2kpl kaunista siskokultaa ja 1kpl hoksnokka isäpappaa, toi lisäbonuksen tunnelmaan.

pps. alfauros napotti penkissä seurana kiltisti koko 3päivää!

ppps. vessareissullani pj-vaalin jälkeen törmäsin Mariin, yllätyin ja kun hän halasi minua ja kiitti tuesta sain märinän (!) keskeltä mumistua jotain onnea, tai sinnepäin, ja olin kompastua portaisiin korkkareissani...oikeenkin tyylikäs suoritus. Joo, voi sattua vain minulle.

pppps. HOX, KAIKKI VARAPUHEENJOHTAJAT VASTUSTAVAT YDINVOIMAA!!!