uhkailua kuulin juuri...hmmm...eräältä taholta. Olen pienehköä hepulitilaa muistuttavassa olotilassa, koska

- en ole saanut mörönsyöttiä ja pitää pelätä 4yötä

- lähden perjantaina reissunpäälle Suomen Turkuun ja en vielä tiedä miten (rekkakyytiä en ole vielä harkinnut, sillä mukaani tulee teini-ikäinen esikoinen, ja joitakin turvallisuusriskejä yritän välttää)

- pihalla on lunta (paljohkosti), velipoika Suomen Lapissa ja auraushommat hoitunevat tällä viikolla kauramoottorilla (minun)...kävisin vaan NIIN paljon mieluummin kuntosalilla!

- olen tehnyt tänään muutamia kirotusvirheitä kun käytin esim. seuraavia termejä työakippa, jothaminen, työpaikassasss, fyyfinen ja tiedonklkuku (onneksi on olemassa esikastelu!!!)

- olen tingannut toiseksi vanhimman lapsen kanssa puhelimessa usean minuutin ajan siitä, mitä tarkoitta KAVERITON VIIKKO (onko noissa kahdessa sanassa teidän mielestänne jotain epäselvää, tai tulkinnanvaraista)...tinkaamisen jälkeen olin hieman epävarma siitä tarkoittaako ton-pääte kieltoa vaiko sitä että ON ja T(uplasti)

- huomasin että tänä iltana on 2 menoa päällekkäin, huomenna 2, keskiviikkona 3 ja torstaina 2...en siis tarvitse pelkästään mörönsyöttiä vaan jonkinasteisen pihankolaajalämmittäjäkuskaajavaraedustaja-yhdistelmän kaveriksi...

ei kai tässä...kahvitaukoa ajattelin pitää näin työnteon lomassa...

ryyps vaan.