Tönäisin tänään oranssit korkkarit jalkaan, kaulaan oranssin huivin ja ranteeseen ja kaulaan isotädin vanhat oranssit meripihkahelmet (Sotsista ostettu vuonna 1974)...ja siitä se alkoi, hyvä päivä:

- Nukuin ihan viimeminuuttiin...selvitini itseni ja 2 lasta autoon ja tien päälle 23minuutissa (loput 3 meni pyörällä), pikkasen katse haritti vielä moottoritiellä, ajelin hissukseen...ehdin jo ilmoittaa työkaverille, että myöhästyn, mutta kas kummaa, koulubussikin oli myöhässä ja esikoinen ehti kuin ehtikin siihen kyytiin omalle koululleen...en myöhästynytkään.

- Tättärä soitti lounaalle...teki hyvää!!!

- Heittelin työkaverin kanssa tai hmmmm työkaverille lennokkaita ideoita ilman täystyrmäystä...

- Sain onnittelut (olin ensimmäinen soittaja)  toiseksi vanhimman opettajalta: "...no minä jo aattelin etteikö kukaan soita, olin jo vähän huolestunut..." (ovat lähdössä Helsinkiin luokkaretkelle...ja piti tarkistaa kun meni kahdella tunnilla ristiin meidän informaatiot, tytön ja minun)

- Raksamies (MISTÄ se oikein yliopiston pihalle tuli?????) vislas, jos ei mulle niin ainakin kohdalla (!)

- Rupattelin kuntosalilla kolmen uuden ihmisen kanssa (siskokullat pitävät minua mielipuolena, ei siellä kuulemma ruukata jutella tuntemattomille...) ja kuulin monta tärkeää asiaa a) mitkä renkaat kannattaa seuraavaksi ostaa (autoon) b) mistä dieetistä tulee kerrassaan karseat ilmavaivat (lieköhän sama papudieetti kyseessä kuin Roger Moorella Iltasanomien jutussa) c) mitkä housut ei juutu takamukseen kiinni kun jumppaa...

- Menin illalla vähän nuivana Kyläkehittämishankkeen kylien yhteiseen palaveriin (ajatuksella: ei siellä kuitenkaan ketään ole) ja siellä olikin kaikilta kyliltä edustajat, paljon keskustelua ja hyviä ideoita sekä sovittiin jo muutamista käytännön asioistakin. Oli mukavaa, joskin klo 22 on aika myöhäinen kotiintuloaika...kyläkokouksesta.

Hyviä ajatuksia sinne ruudun toisellekin puolelle. Täällä on vielä valoisaa :)