Kukkuu sinne ruudun toiselle puolelle. Haluaisitteko ostaa sukkia? Entäpä bambupyyhkeitä??? Nyt muuten sais tosi halavalla: kympin sijoituksella tuet kyläah... eikun kyläyhdistystä 4 eurolla! Otetaan tilauksia vastaan (nakitin levottoman siskokullan hirmuisella lipukekasalla ja evästin että myy ne rikkaille poikamiehille, joita sen ympärillä parveilee pilvin pimein--> odottelen rahantuloa kylätalon ovissa ja ikkunoissa roikkumalla...)

Tein raha-anomuksia (edelleen sille kyläyhdistykselle)naapurissa naapurinrouvan kanssa ja tuotatimme yläkertaan itsellemme naapuriherran keittämää teetä...erityisen makoisalle maistui suklaapiirakka, joka piti sitten lähteä tarpomaan pois persuuksista peltotielle...nyt siellä ei tullut ihan niin hiki, kun viimeksi (lunta oli vain nilkkoihin).

Olen ahminut tänään intialaista ruokaa (kanaa korma) ja join mangolassin, joka mielestäni oli tuplannut hintansa. Ensi kerralla kannattaa ehkä vilkaista myös tilauslista...

Olen palkinnut koiraa, kun se antoi minulle tassua, mutta älkää kertoko alfaurokselle, että toiseksi vanhin on opettanut urhealle metsästyskoiralle sisäkoiratemppuja! Tottelee jopa minua (jos haistaa keksin). Ja saa sillä minut jopa nauramaan (ei saa sitäkään kertoa, luulee alfa vielä että olen heltynyt).

Olen nukahtanut sohvalle, tosin vain 10min, mutta ihan niinkuin uusi elämä olisi alkanut.

Olen politikoinut. Vähän mutta kuitenkin.

Huomenna sikapiikki, (raha-anomuksien googlaamisen ohessa huomasin kunnan tiedottavan viimosista piikeistä), sinne siis ja hakemaan piikin jälkeen vielä yksi toiminta-avustuslomake kyläsellaiseen kunnantalolta.

Nyt pussailen vähän lapsukaisia ja miksei alfaakin, sitten unta palloon ja uuteen päivään. Töitä tiedossa. Ouje!

Pidän myös peukkuja kun on porukkaa sairaalassa, tien päällä, testeihin menossa ja kokeissa. Onnea ja suotuisia tuulia kaikille...olette ajatuksissa mukana!