Nyt on kuulkaa semmonen juttu, että Sipulixilla on touhua ja tohinaa. Siellä sun täällä. Sitä sun tätä: 

- Vaaliturneella on käyty tällä välillä Alavieskassa, Oulussa, Oulunsalossa ja Haukiputaalla

- Tällä viikolla ainakin tiedossa Pattijoki, Liminka, Pyhäjoki, Ii ja Oulainen

- Valkosipulisato on korjattu -paras ikinä!

- Blondi vietti synttäreitä ensin yökylän merkeissä ja kahden kaverin kanssa ja sitten "perhepiirissä" (= oman perheen lisäksi 19 muuta perheenjäsentä...)

- Mehut on mehustettu

- Lappapuuroa on keitetty 5 satsia, huomenna lisää

- Olen rutistellut ja pussaillut kummityttöä

- Olen toistellut vaalipaneeleissa, että me kaikki olemme samanarvoisia lain edessä- ihonväriin, sukupoleen, vakaumukseen, poliittiseen ideologiaan ja seksuaaliseen suuntautumiseen katsomatta. Me olemme kaikki samalla viivalla. Laki pitäisi olla kaikille sama. Lain turva pitäisi olla kaikille yhdenmukainen ja tasapuolinen.

- Olen opettanut. Oikeasti ollut opettajana, pitkästä aikaa -ja se on ollut mukavaa- en tiedä kumpi oppii enemmän, minä vaiko opiskelijat.

- Olen istunut pannuhuoneessa...taas se alkaa...no, loma siintää silmissä ja olen luvannut itselleni että lokakuussa investoin sähkövastuksiin niin että ne kytketään paikoilleen. Ei tartte talkkarin istua koko lomaa meidän pannuhuoneessa....

- Olen saanut 4. Helmi-tunnuksen koulun kanssa pidettävää yhteydenpitoa varten, pitänee kohta kirjoitella salasanoja muistiin...

- Odotan kuin kuuta nousevaa talviaikaan siirtymistä - sitten helpottaa, eikö helpotakkin?

- Olen edelleen puolivälissä rantalukemis- Irvingiäni - ei riitä aika lukemiseen  (huolestuttavaa!)

- Kaipaan ja ikävöin ystäviäni kaukana - olisi niin paljon juteltavaa

- En ole pelannut yhtään kierrosta golfia (vihaan sitä niin...) 

- Olen hikoillut uuden opetussetin kanssa: ei YHTÄÄN valmista materiaalia...helppppppppp

- Olen todennut että syksystä huolimatta elämä on kaunis.

- Olen nauranut todella huonoille vitseille (muillekin kuin omilleni)

- Olen hävennyt. Suorasuuna kun laukoo asioita niin niitä saa sitten makustella vielä 10vuoden kuluttuakin. Urh. Tosin. Olen edelleen samaa mieltä... 

Ja tässä syksyn mukavin työmaa!